Coșul meu

Cos

Politica de Retur

Politica de returnare

La receptionarea produselor comandate online, clientul trebuie sa se asigure ca produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ si cantitativ asteptarilor sale.

Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta: “Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele de returnare a produselor, in termen de 14 zile”. acest termen se calculeaza de la data la care clientul a intrat in posesia fizica a produsului.

Pentru scopul retragerii, consumatorul are dreptul de a transmite declaratia sa neechivoca in acest sens, prin care isi exprima decizia de retragere din contract, conform procedurii descrise mai jos. Cheltuielile ocazionate de returnarea produsului sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. in cazul cutiilor de capsule se vor accepta pentru returnare doar produsele intacte, care nu au fost utilizate pentru consum. Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Mentionam ca in cazul receptionarii bunurilor comandate de catre cumparator, vom proceda la returnarea valorii aferente produselor livrate strict in baza conditiilor mentionate mai sus.

in cazul in care decideti sa returnati produsele achizitionate online, va rugam sa consultati etapele procesului de retur care vor trebui parcurse in termen de 14 zile, calculate de la data la care ati intrat in posesia fizica a produsului:

- Contactati serviciul Relatii Clienti (telefonic, la numarul 074MISSONE - 074647663 sau prin e-mail, la adresa office@missone.ro

- Completati formularul de returnare primit din partea reprezentantilor serviciului Relatii Clienti si asigurati-va ca il veti transmite in forma scanata, la adresa de e-mail office@missone.ro

- Returnati produsul la adresa urmatoare:Crampoia 103, Slatina Olt, in intervalul 9:00-16:00.

Raspunderea pentru integritatea produsului returnat pe timpul transportului va revine. Vom refuza primirea coletului in situatia in care constatam ca produsul returnat prezinta modificari fata de starea comunicata in formularul de returnare.

- Veti primi factura storno aferenta comenzii pentru care ati solicitat returnarea produselor la adresa de email comunicata in formularul de returnare in maxim 5 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Receptionarea produselor in depozit poate depasi termenul legal de 14 zile; prin urmare orice termen intermediar ar trebui raportat la data informarii transmise de catre consumator a deciziei sale de a se retrage din contract. in cazul in care ati solicitat returnarea doar a unei anumite cantitati din comanda plasata, veti primi factura storno pe marfa returnata.

- Va putem restitui contravaloarea produselor returnate in contul bancar mentionat in formularul de returnare, intr-un termen de maxim 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele in aceeasi stare in care au fost livrate, fiind valabila data cea mai apropiata.

- avand in vedere ca nu se pot efectua schimburi de produse, in cazul in care doriti sa primiti alte produse decat cele comandate initial, va trebui sa plasati o noua comanda.

FORMULAR RETUR

DATE DE CONTACT

Nume și prenume:
Număr telefon:
Adresa de mail:
Adresa de la care să fie preluate produsele:
Ibanul contului in care sa va fie returnați banii:

INFORMAȚII DESPRE COMANDA:

Numărul comenzii:
Produsele din comandă pe care vreți să le returnați:
Motivul returului:

MENȚIUNI:

Inainte sa returnati produsele va rugam sa cititi termenii si conditiile si sa va asigurati ca sunt respectate. Costurile expedierii produselor vor fi suportate de client.

 

Va rugam sa ne trimiteti pe e-mail la adresa office@missone.ro toate datele completate dupa modelul de mai sus. In cazul in care aveti deja cont pe site puteti acces formularul de retur online din contul meu -> retururile mele.